Annemarieke Cijsouw

Annemarieke wilde de stap maken van de commerciële sector naar de culturele sector, maar het ontbrak haar aan de vereiste ervaring. Ze deed grondig research naar wat er in de museumwereld nodig was waarop haar aanbod aansloot. Hierdoor wist ze Slot Loevestein te overtuigen van haar talent en toegevoegde waarde, en dat tijdens de Corona lockdown!
Naam cliënt Annemarieke Cijsouw
Probleem/uitdaging Annemarieke moest haar eigen-waarde opnieuw definiëren of uitvinden
Oude functie Teamlead Marketing Evenementen, de Bijenkorf
Nieuwe functie Projectmanager Beleid & Ontwikkeling, Slot Loevestein
Consulent Marjorie Pennings
Marjorie Pennings - Van Ede & Partners

Consulent

Marjorie Pennings

Door haar loyaliteit aan haar voormalige collega’s en werkgever verloor Annemarieke het zicht op haar eigen talenten. Ze ging op ontdekkingsreis en leerde zichzelf en haar talenten op een authentieke manier te presenteren.
Meer lezen over Marjorie Pennings
Annemarieke was te bescheiden over haar eigen toegevoegde waarde