Max Hübner

Max Hübner

"Ik ben een ervaren mensgerichte leider. De afgelopen twintig jaar voor bedrijven in de B2B dienstverlening. Rode draad in mijn loopbaan is verandering. Ik studeerde rechten en bedrijfskunde. Door die mix ben ik altijd nieuwsgierig geweest naar mogelijkheden om teams en hun dienstverlening te ontwikkelen.


Ik sta bekend om mijn betrokkenheid en inlevingsvermogen. Mijn strategische inzicht combineer ik met een ‘gewoon doen’ mentaliteit. 

Ik geef regelmatig lezingen over ‘verandering van juridische teams’, begeleid leidinggevenden van (juridische) teams en help hen het ontwerpen en invoeren van een plannen voor succesvolle dienstverlening. Meer daarover vind je hier https://thechangelawyer.com/

Max Hübner

Max Hübner

Sector Rol Thema
Overheid (rijk, provincie, gemeente, openbaar ministerie) Plv. Directeur Resultaatgericht samenwerken. Dienstverlening in het spanningsveld van politiek, stakeholders en interne organisatie.
Organisatie sensitiviteit, gedragsverandering, proces en product ontwikkeling, toepassing van technologie.
B2B wereldwijde dienstverlening Business development

Versterken klantrelaties door vanuit specifieke behoefte vanbedrijven diensten op maat te maken. Verbeteren klanttevredenheid in combinatie met optimaliseren dienstverlening. Luisteren, analyseren, meedenken, ontwikkelen, toepassing technologie, beheersing van kosten.

IP Law Firm
Benelux, EU & (deels) Wereldwijd
CEO Verandering van organisatie van professionals naar professionele dienstverlenende organisatie. Van inhoud naar klant- / oplossing gericht samenwerken.
Gedragsverandering, toepassing technologie, proces ontwikkeling, marketing
Pensioensector General Counsel ‘More for less’ challenge. Verandering van inhoud (Ivoren toren) naar klant- / oplossing gericht (business partner).
Gedragsverandering, proces ontwikkeling, optimalisatie (beter en goedkoper) dienstverlening
B2B zakelijke markt Nederland Directeur zakelijke
dienstverlening

Versterken klantrelaties door verbeteren dienstverlening en ontwikkeling nieuwe diensten Kanteling vanorganisatie Gedragsverandering