Non verbaal: het hele verhaal

Centraal in deze workshop staat de manier waarop non-verbale communicatie de betekenis van woorden kan onderstrepen of juist onderuit halen. Praktische oefeningen en inzicht in verschillende stijlen geven concrete handvatten voor netwerk- en sollicitatiegesprekken.

When?

30 March 2018

van 10 tot 13 uur

Voor wie

Cliënten in de campagnefase die bewust(er) willen worden van het non-verbale aandeel in hun gesprekken. Iemand overtuigen van uw kwaliteiten lukt alleen als u oog hebt voor de onbewuste kant van communicatie. Van deelnemers wordt verwacht dat zij op een genuanceerde wijze feedback kunnen geven en ontvangen.

Programma

Centraal in deze workshop staat de manier waarop non-verbale communicatie de betekenis van woorden kan onderstrepen of juist onderuit halen. Het gevoel dat u oproept bij uw gesprekspartner is de basis voor uw overtuigingskracht. Als de ander zich niet in uw gezelschap kan ontspannen, valt het meest briljante verhaal nog in het water. Praktische oefeningen en inzicht in verschillende stijlen geven concrete handvatten voor netwerk- en sollicitatiegesprekken.

Wat brengt het u?

U zult gesprekken met nog meer vertrouwen en plezier voeren, omdat u zich sterker bewust bent geworden van de non-verbale aspecten die tijdens een gesprek spelen en zelfs vaak de boventoon voeren. U hebt geleerd wat de basis van overtuigen is en wat u daarvoor het beste kunt doen en laten.

Praktische informatie   
Kosten  geen
Locatie  Van Ede & Partners Zeist, Koetshuis
Trainer  Floris Wijers 
Aantal deelnemers  maximaal 9
Voorbereiding  Draag kleding die u aan zou kunnen hebben bij een sollicitatiegesprek  of een  netwerkgesprek (lauw/koud netwerk)

 Graag voor aanmelding je deelname bespreken met je consulent.

 

Terug naar Agenda

 

CAREERS THAT MATTER

© Van Ede & Partners. All rights reserved.